Gå til indhold
Annonce
Esbjerg For abonnenter

Katrine Bregnum 19 år, Esbjerg:

Jeg har ikke været nogen utro og heller ikke omvendt. Utroskab er meget uacceptabelt. Det er noget dumt noget at gøre, for det ødelægger tilliden i et forhold, og det er ydmygende, når man finder ud af, at den anden part har været utro.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce