Gå til indhold
Annonce
Esbjerg For abonnenter

Lærerstudiet frem for Uni

38 % af de studerende der begyndte på læreruddannelsen på UC SYD i Esbjerg fra 1. februar har gået på en universitetsuddannelse. Det er en udvikling ifølge studiechefen Hans Tauman.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce