Gå til indhold
Annonce
Esbjerg For abonnenter

Letsindige bilejere bliver straffet

Advarsel: På blot en uge er biler blevet stjålet i Jernbanegade, fordi føreren har efterladt nøglen i en ulåst bil. Det får de samtidig en bøde for.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce