Gå til indhold
Annonce
Esbjerg

Mænds Mødesteder vejrer morgenluft

Et møde med Esbjerg Kommune har fået formanden for Mænds Mødesteder i Esbjerg, Pouls Sørensen, til at se lidt lysere på den ellers dystre fremtid.

Poul Sørensen (til højre) er optimistisk på Mænds Mødesteders vegne efter et møde med kommunen. Arkivfoto: Søren Gylling
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce