Gå til indhold
Annonce
Esbjerg For abonnenter

Narkobagmand blev sendt bag tremmer

: Nigeriansk mand fik ikke noget ud af at anke dommen fra Byretten i Esbjerg til Vestre Landsret. Her blev dommen stadfæstet. Han er idømt syv års fængsel og udvisning af Danmark for bestandig.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce