Gå til indhold
Annonce
Esbjerg For abonnenter

Nu erklærer de kiloene krig

Håb forude: En flok lærere på Gredstedbro Skole har fået blod på tanden, efter de har tabt i alt 23,2 kilo på bare tre uger. Et testprojekt har bidt sig fast, så nu skal vægten ned.

Trine Lønne, Kirsten Kristensen, Keth Lauridsen og Elin Brøndum har sammen med en flok kolleger fået blod på tanden og har hyret diætist Malene Iskov til at hjælpe sig med at fortsætte slankekuren. Foto: Pia Skaarup Larsen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce