Gå til indhold
Annonce
Esbjerg

Ny model til de tosprogede

Esbjerg Kommune har fokus på undervisning af tosprogede elever og sætter nu en arbejdsgruppe i gang. Gruppen skal finde en ny måde at organisere undervisningen på.

Esbjerg Kommune ønsker en ny organisering af undervisningen af tosprogede elever i kommunens folkeskoler, og en arbejdsgruppe skal nu nedsættes. Arkivfoto: LINDA HENRIKSEN/Scanpix 2011
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce