Gå til indhold
Annonce
Esbjerg For abonnenter

På baghjul med Bondam

Klaus Bondam tog sin cykel med til Esbjerg for at opleve, hvad esbjergenserne ser, når de sidder i sadlen. Vi trådte til i pedalerne for at høre, hvad direktøren for Cyklistforbundet synes om Esbjerg som cykelby.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce