Gå til indhold
Annonce
Esbjerg

Pokalmodtager mistede mælet

Formanden for Hermod, Mai Enghave, var så glad og bevæget over, at hun blev årets idrætsleder i Esbjerg Kommune, at hun fældede en lille tåre.

Mai Enghave er årets modtager af Eskildstunapokalen, og denne glade nyhed fik hun overbragt af formanden for Esbjerg Idrætsråd, Villy Grøn. Foto: André Thorup
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce