Gå til indhold
Annonce
Esbjerg

Så må der grilles igen

Afbrændingsforbuddet i blandt andet Esbjerg Kommune bliver nu ophævet, oplyser Sydvestjysk Brandvæsen.

Afbrændingsforbuddet i Esbjerg Kommune bliver ophævet mandag klokken 17.00. Arkivfoto: JV
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce