Gå til indhold
Annonce
Esbjerg For abonnenter

Seminarium bliver multihus

Samling: Ungdomsskole, privatskole, musikskole, byhistorisk arkiv, pensionister og bibliotek samt en fritids- og ungdomsklub skal rummes i det gamle Ribe Seminarium.

Egentlig stod seminariebygningerne opført i det kommunale budget til en salgsindtægt på 30 mio.kr. De skal nu findes et andet sted. Foto: Orla Lund
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce