Gå til indhold
Annonce
Esbjerg

Søtrups sidste nytårshilsen

22. udgave af erhvervslivets nytårskur blev også den sidste med Johnny Søtrup (V) som borgmester. En veloplagt førstemand berettede om kommunens 100 udviklingsprojekter.

Borgmester Søtrup
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce