Gå til indhold
Annonce
Esbjerg For abonnenter

Spinkelt flertal til Søtrup

Blå sejr: Venstre, De Konservative og Dansk Folkeparti sikrede sig ved valget i går flertallet i byrådssalen med tilsammen 16 ud af 31 mandater.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce