Gå til indhold
Annonce
Esbjerg For abonnenter

Sushien indtager Esbjerg

Efterspørgsel: Esbjergenserne er vilde med rå fisk og ris. I går fik byen sin anden nye sushi restaurant på en måned, men også i supermakedet og på aftenskolen er sushien et hit.

Karin Brandstrup til højre er daglig leder af Yukata. Hun har fire ansatte under sig. Foto: Henrik Dons Christensen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce