Gå til indhold
Annonce
Esbjerg

Sydbank var bedst igen

Fodboldstævnet i Hviding havde for andet år i træk Sydbank som vinder. Holdet, der vandt, var præcis det samme hold, som vandt sidste år.

Sydbank kæmpede bravt og vandt igen i år firmafodboldstævnet i Hviding. De slog i finalen værtsholdet fra Kultur- og Aktivitetscentret/Hviding IF, som blev slået med 5-2. Foto: Rene Aunsbjerg Fogh
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce