Gå til indhold
Annonce
Esbjerg

Tre mænd dømmes for afpresning

Sidste år blev fire mænd sigtet for afpresning i Varde i januar. Nu er tre af mændene dømt skyldige i afpresning samt flere øvrige forhold, men straffen får de først til december.

Onsdag blev tre mænd kendt skyldige i en afpresningssag ved Retten i Esbjerg. De skyldige får dog først deres dom i december. Arkivfoto: Heidi Bjerre-Christensen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce