Gå til indhold
Annonce
Esbjerg

TV-program har givet spillested stjernestatus

Efter, at tv-serien Ja For Fanø blev sendt i luften for første gang sidste efterår, har kulturstedet Realen oplevet en del ekstra opmærksomhed udefra. Fans sender breve og blomster, og nogle kommer forbi for at møde personerne på stedet. Tirsdag havde den nye sæson premiere.

Tirsdag aften havde tv-serien Ja for Fanø premiere på TV 2 Fri med sin anden sæson. I den anledning havde TV 2 sendt en kagemand til holdet bag Realen. Her viser Kent Nymark, bestyrelsesformand og Jeanett Exner, kreativ direktør kagemanden. Foto: Sarah Bech
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce