Gå til indhold
Annonce
Esbjerg For abonnenter

Udsatte drager til OL

Stort: 60 udsatte fra Esbjerg tager i dag til »Udsatte Legene« i Twente i Holland. Danmark sender det største hold til legene. Knap 150 deltager i sport for udsatte i Esbjerg under Idrætskraftcenter Esbjerg.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce