Gå til indhold
Annonce
Esbjerg

Velkommen tilbage i mørket

Fra fredag den 29. maj er det igen muligt at komme i biografen og se en god film i Nordisk Film Biografer i Broen i Esbjerg, men det bliver under lidt andre forhold, end biogæsterne er vant til.
Biografchef Finn hansen glæder sig til igen at byde indenfor i Nordisk Film Biografer i Broen Shopping i Esbjerg. Fredag bliver dørene slået op. Arkivfoto: André Thorup
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce