Gå til indhold
Annonce
forside

Ældremad i Varde kommune

Som det fremgår af Vardesiden idag, så er kommunen igang med fornyelse og nybyggeri for at give kommunens ældre borgere en bedre madservice og det er et godt tiltag .....især, hvis man tager hensyn til de ældres behov og ønsker – og at det ikke kun er fordi man kan spare nogle penge på stordrift.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce