Gå til indhold
Annonce
forside

Affalds problemerne.

Det var i radioen d.d. På flere miljøstationer i Danmark , må man nu ikke bruge sorte poser til sit affald. Sådan var det også for ca. 15. år siden , da jeg arbejdede på flere miljøstationer.....

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce