Gå til indhold
Annonce
forside

Affaldsordningen, igen, igen!!

J.V. har i debatten om affaldsordningen flere gange brugt ordet: Massiv. På hvilket grundlag bruger man dette ord. Har man foretaget en tilbundsgående undersøgelse/rundspørge blandt kommunens borgere? En undersøgelse der er fremkommet blandt et repræsentativt udsnit af borgerne ?

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce