Gå til indhold
Annonce
forside

At være TILFORORDNET

Jo jo, vist er det da en stor "ære"at blive udset som tilforordnet ved et valg.At sidde på en lidet magelig stol i 13 timer, kun afbrudt af hurtige afstikkere til nogle rigtignok dejlige måltider, eller af besøg på toilettet.. Måske kan man lige nå at strække benene ind imellem to fortravlede "kunder", der lige fandt et par minutter til at løbe hen og skrive deres kryds. Og så er det oven i købet en ganske "brødløs" beskæftigelse, når man da ser bort fra den dejlige steg,de delikate snitter,fine kager,kaffe øl og endda snaps.Jo, man resikerer skam ikke ligefrem at tabe i vægt en sådan valgdag,for bevægelse bliver der ikke just så meget af, højst et par armsving ind imellem, for at holde blodomløbet i gang For man har jo et ansvar! At holde øje med, at ingen "snyder sig til at afgive stemme for en anden, at ingen stemmer flere gange,at du er den hvis navn står på sedlen fra kommunen

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce