Gå til indhold
Annonce
forside

Besparelser.

Hvor er det dog trist at man som forældre skal være glad for at ens børn er blevet så store at de ikke mere skal benytte daginstitutioner og folkeskoler. Med den nuværende plan for besparelser bliver det kun opbevaring og ikke tid og råd til en spændende hverdag. Netop i år blev Haderslev kommune til en Elite idræts kommune og startede idrætsklasserne på Hjortebroskolen. Et rigtig godt initiativ som vi er meget glade for. Dog kan de planlagte besparelser hurtigt ødelægge det hele. Eleverne kommer fra mange forskellige skoler og det kræver meget af underviserne. Undervisningen er dog en meget vigtig del af det hele. Hvis de unge mennesker skal fungere og blive dygtiggjort i sports verdnen, skal det faglige også være på plads. Ellers er der ikke ro og overskud til det sportslige. Den sociale del er også meget vigtig, da de unge jo ikke har kendt hinanden siden børnehaveklassen.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce