Gå til indhold
Annonce
forside

Bevar Vestbanen....

Regionsyddanmarks rapport der blev offentliggjort om Vestbanen d. 7 juni 2010 giver ikke et klart billede af Vestbanen! Der er fejl i passagerantal, hvis regionen mener, at der er 450-500 rejsende daglig på hverdage, er det forkert. Der er det dobbelte. Desuden viser bilaget til udvalgsmødet i mandags afslører klart, at man ikke har rådført sig med jernbanekyndige folk, hvilket kan undre. Der skulle kompetente folk til at tage beslutningen – og det samme gælder for analysen. Der er før lavet analyser om Vestbanen, der ikke kunne bruges til noget. Der er i kampen for Vestbanen blevet lavet en analyse udformet af en forsker med speciale i veje, og dette kunne regionen godt betale en million for.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce