Gå til indhold
Annonce
forside

blomstervolden i gjesing.

Nu er det ved at være forår i Esbjerg, og vi har fået noget mere trafik i stormgade på grund af de flere forretninger vi har fået i gjesing, dertil har vi også fået en flot rundkørsel, hvor der kommer rigtig mange biler igennem. Så er det, jeg godt kunne tænke mig, at rundkørslen blev fyldt op med diverse forårsblomster, det vlle være et flot syn når man kommer ind i esbjerg, og når man køre ud af Esbjerg, også når man står og tanker benzin på, kan nyde alle de flotte blomster. Så kære kommune, park og vej, vis os nu hvad i kan, det i har lavet i stormgade, med alle de dejlige påskeliljer på begge sider af vejen, det er da et flot syn, og det kan det også komme til at se ud i den nye rundkørsel, på forhånd tak.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce