Gå til indhold
Annonce
forside

Bredbånd til Vorbasse

Ja hvis der er nogen der har bemærket det så har sydenergi haft en bredbåndsbus forbi vorbasse i sidste uge en tisdag eftermidag, hvor du/i kunne få en snak om (rigtig bredbånd) jeg var der også som en af 3 der arbejder hårdt for at vi kan kom med på vogen.. vi er oppe på ca 25 % nu og det er da glælig at det hjælpe, jeg lægge en link på siden her, der er lavet af en fra bakkevej som har udspisfikseret hvad bredbånd er hvis man er forviret over der bliver snakket om. http://www.fiber.mono.net hedder hjemme siden.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce