Gå til indhold
Annonce
forside

Byens største kor

”Det er koldt, og man må gå sig varm…”, nynnede jeg lørdag formiddag, da jeg sammen med mange andre forventningsfyldte og sangglade havde kursen mod Alsion.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce