Gå til indhold
Annonce
forside

Byfest i Bevtoft

Jeg vil gerne herigennem fortælle om den gode byfest vi har har haft. Det har været rigtig godt lavet med rigtig mange beøgende. Især vil jeg gerne fremhæve da vi skulle danse inden Tamra skulle synge. Folk strømmede til for at overvære dette.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce