Gå til indhold
Annonce
forside

Campus Grindsted kortet

Jeg har med interesse læste om initiativet med at give unge mulighed for at erhverve et rabatkort til køb at diverse ydelser hos de lokale handlende fra 1. august 2009. Ideen er god nok, men er den gennemtænkt?

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce