Gå til indhold
Annonce
forside

Cirkus Dannebrog i Esbjerg

Det er sommer på Stengårdsvej, næsten hvert år vækkes vi ud på natten eller tidligt morgen når cirkus ruller op ad gaden det er spændende men i år snød de, vi hørte intet men på den daglige gang i kvarteret ser vi teltet rejst vi må hen og se livet der, hestene og andre dyr det er en utrolig oplevelse at stå foran en tynd tråd og fodre de store Elefanter med en tot græs. Det er søndag vi venter spændt i haven nu er klokken 15,30 det er tid at komme afsted ,og det bliver en oplevelse ,Dennis på 13 er helt væk i klovnene og synes det er det bedste Henrik på 14 mener at Pablo og Victoria i raketten Said an boys var utrolige som Jonglører. Det dårligste .Ja det var der ingen der vidste , cirkus Dannebrogs husorkester er utroligt dygtige og sætter ekstra kolorit på alle de dejlige numre .

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce