Gå til indhold
Annonce
forside

De gode græd, de onde lo"

Således står der i sangen om kong Skjold og sætningern passer i uhyggelig grad på Socialdemokratiet i Esbjerg.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce