Gå til indhold
Annonce
forside

December mdr. og juleaften.

Så er det jul igen . Det er noget med hygge , god mad og gaver. Jeg tænker så sommetider på dem der er hjemløs , dem der ikke har en god økonomi , dem der har en umenneskelig livsværdi , alle de børn der ikke har en rimelig livsværdi ( fordi deres forældre ikke har en god livsværdi ).

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce