Gå til indhold
Annonce
forside

Den første klatretur

”Ohhhhrrrr, det ser sejt ud Mor”. Sådan udbrød Frederik en dag, da en bjergklatrer pludselig tørnede frem på TV-skærmen. ”Kan man ikke gå til klatring i Sønderborg ?” Og jo det kan man. For som noget helt særligt har Sønderborg faktisk fået en klatreklub for et års tid siden. Klatreklubben holder til på Idrætshøjskolen og træner hver onsdag aften.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce