Gå til indhold
Annonce
forside

Derfor hyler vi!

Under overskriften ”Socialdemokratisk hylekor” anklager Allan Munk fra Konservative Socialdemokraterne for at hyle over konsekvenserne af kommunens budget 2009. Og det indrømmer vi gerne. Vi hyler fordi besparelserne går ud over børnene, de unge og de ældre. Vi ønsker, at gøre borgerne opmærksomme på, hvad det er, flertallet i byrådet er i gang med samt at mane beslutningstagerne til fornuft. På den måde fik vi bl.a. reddet 10. klasse og på den måde vil vi forsøge at redde nattevagtstillingerne på plejecentrene.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce