Gå til indhold
Annonce
forside

Det går fremad.

Gråsten: Pizzeriaet i på Torvet i Gråsten ”D ´ORO”, som i to omgange, i slutningen af maj og i begyndelsen af juni inden for en uge, var udsat for hærværk og forsøg på brandstiftelse og provokeret vandskade. Er Skadeservice Syd, nu ved at være så langt med udtørring, oprydning rengøring at det kun er den tidligere bar, som står tilbage i serveringslokalet. Hvornår det hele bliver klar til at genåbne vides endnu ikke. Pladerne som blev sat foran vinduerne og døren, efter det første ”attentat” den 30. maj er der fortsat.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce