Gå til indhold
Annonce
forside

Det kører bare for taxa!!!!

Jeg skulle i dag poå sygehuset- og er meget taknemmelig for at være med i sygehustes transport. Det foregår sådan at man bestiller kørslen på kørselskontoret ude på sygehuset og så ringer taxa til dig aftenen før og fortæller dig hvornår de kommer. Det plejer at fungere, men i dag sad jeg udenfor min dør i strid vind og ventede. Taxaen skulle komme kl 11.45 men da den ikke var kommet endnu kl 12- gik jeg ind og ringede til taxa. Jeg må ærligt indrømme at jeg ALDRIG HAR SNAKKET MED EN SÅ USYMPATISK PERSON. Det var en yngre dame- hun fortalte mig at jeg skulle ringe til kørselskontoret og forstod åbenbart ikke hvad jeg sagde. Hun var så fræk og irriterende at jeg må sige- at sådan en kan taxa da virkelig ikke have siddende. Hun kommer da til at jage alle kunder væk!

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce