Gå til indhold
Annonce
forside

Dybbøl-Skolen

Hvordan ville du have det hvis din arbejdesplads var brandt ned og du skulle sidde i barakker i 1-2 år, hvor der hverken var plads til du kunne side dig hen i et hjørn og arbjede med dine kollegaer eller bare for at slappe af. Så der hverdagen for 150 elever på Dybbøl-Skolen. ´Hvordan ville du have det hvis det var dig? Alle den hvad jeg har snakket med vil ikke synes om det. Det tro jeg heller ikke du vil have?

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce