Gå til indhold
Annonce
forside

EFB

Jeg er fast fodbold tilskuer... Jeg står altid og synger med, ude som hjemme.... Jeg har oplevet mange hold, mange nederlag, mange sejre... Der har været fans fra udeholdet, hvor byen er blevet lukket af. De ved de kan finde på at lave ballade. Men det er første gang, jeg har oplevet hooligans!!!

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce