Gå til indhold
Annonce
forside

Eftertanke !

Efter byråds mødet 25/11, er der god grund til, at lade tankerne sætte sig i det bekymrede borger sind. Godt at der var et 30 rådsmedlems flertal for skole reformen. En reform der har fået en virkelig demokratisk behandling. Vi må håbe at der ikke viser sig alt for mange skæve vinkler når den føres ud i virkeligheden.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce