Gå til indhold
Annonce
forside

EK i vinterproblemer igen

Esbjerg Kommune saltbeholdning, er ved at være på det sidste kunne man læse i JV i dag 18.12.10. I dag hvor vi først kan forvente, at vinteren kan blive lang endnu, og dermed dyr. Vi havde en stærk sne og frost vinter 2009/10, hvor budgettet sprængte rammer til at forebygge foranstaltninger, køb af salt, sand og afregninger til overarbejde til kommunes egne ansatte og diverse vognmænd for kørsel med saltspreder og sneplove. Budgettet var på 11,8 mill. og man har budgetteret med det samme for 2010/2011 i håb om, at det nok var en ekstraordinær vinterperiode forrige sæson.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce