Gå til indhold
Annonce
forside

En aften med Villy

I går - mandag den 31. marts - var jeg sammen med en del andre til møde med Villy Søvndal på Ungdomsgården i Grindsted. Villy holdt oplæg om den politiske situation og efterfølgende var der stiftende generalforsamling i SF-Billund. Også som Socialdemokrat er det vigtigt at høre de budskaber, som SF's partformand kommer med. Og netop som Socialdemokrat er det jo samarbejdet til venstre, der skal bære et kommende regeringsskifte igennem.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce