Gå til indhold
Annonce
forside

Er ca. 15% repræsentativ

I dagens avis (230209) bliver vi ansatte ved Kolding Kommune udstillet som fede og uden kondition, ja jeg vejer for meget og konditionen kunne være bedre! Jeg må dog tage afstand fra at det er generelt hos de ansatte generelt uden dog at have de store videnskabsbriller på.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce