Gå til indhold
Annonce
forside

Er det det, vi vil?

I denne uge kunne man på Rådhustorvet i Sønderborg se en installation om global opvarmning, som meget enkelt gav stof til eftertanke. Installationen var et projekt, udført af tre 1. g´ere fra Alssundgymnasiet, Sandra Hansen Maack, Camilla Nordborg Bank og Signe Schubert Seekjær. De fortæller selv om projektet:

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce