Gå til indhold
Annonce
forside

Esbjerg Festuge.

Jeg vil gerne give René Madsen og Jan Mols ret i, at det var en flot Festuge, vi havde her i Esbjerg, de giver begge udtryk for stor tilfredshed i mandagens avis. Til trods for ikke altid lige spændende vejr først på ugen, var der rigtig mange gode oplevelser, især nød jeg meget god musik af mange typer sidst på ugen.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce