Gå til indhold
Annonce
forside

Forår i rå toner.

På vej ud ad vandrestien fra Rebæk østpå langs fjordskrænten sang jeg indvendigt (også lidt udvendigt) Springsteens "No Surrender", måske for at modsvare naturelementerne. Mailand kvæder om forår. Men denne vårdag er svanger af energi. Vindenergi. Selv over den smalle stribe fjord rejses der bølger, som åbner gebisset, når de slår ind over det lave vand. Hele sceneriet griber uundgåeligt iagttageren. Tænk, at der hér tæt ved en stor by findes vildsom natur med utilgængelige skrænter og kystbræmmer, der kun kan befærdes med waders!

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce