Gå til indhold
Annonce
forside

Foreninger

Giv foreninger et site under "mit Tønder –-eller en af de andre". Det vil give foreningerne med kortspil osv. mulighed for at få de budskaber frem som kun har relevans for få mennesker det berører. Man undgår at der bliver trykket 2-3 gange på knappen i det egentlige forum. Hvor måske væsentlige budskaber så bliver skubbet bagerst i køen.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce