Gå til indhold
Annonce
forside

Fynshav -Bøjden

Vi bruger overfarten Fynshav- Bøjden rimelig meget,og der er en ting som gør mig rigtig meget irriteret,når man kører ombord bliver der pakket så stramtat man ikke kan komme ind i sin bil når man kommer ned og skal køre af færgen,man skal nærmest være akrobat for at komme ind i sin bil,jeg syntes det er for dårlig, så må man tage en bil mindre med,tænk dog også på de gamle og handicappede, det er for os ikke en engangs forestilling og sikkert heller ikke for andre,jeg håber de tar højde for sådanne ting når de skal have ny færge.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce