Gå til indhold
Annonce
forside

Generalforsamling 2011 i NB

Fredag den 28. januar 2011 holdt Nord-Als Boldklub sin ordinære generalforsamling i NB’s klubhus, hvor 43 medlemmer mødte op. Der var i øvrigt også deltagelse af 3 æresmedlemmer - nemlig Christian ”Gegan” Jørgensen, Carlo Meyer samt Peter Glock. De kunne alle også se frem til både fællesspisning og den traditionelle lagkage til kaffen. Og begge dele vakte igen begejstring.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce