Gå til indhold
Annonce
forside

Guldkonfirmation i Uge

I året 1959 blev tre drenge og fire piger konfirmeret i Uge kirke.En lille flok i det lille Uge kirkesogn.Konfirmationen blev udført af daværende sognepræst Carlsen.Pastor Carlsen, nu emiritus, var sammen med sine konfirmander fra dengang ved den smukke højtidelighed i kirken i søndags,hvor nuværende sognepræst,Alfrida K.Pedersen forrettede dagens gudstjeneste, og holdt en smuk tale for guldkonfirmanderne.Også den gamle præstefrue , og holdets daværende lærer, Elkjær Larsen , deltog ligeledes. Efter højtideligheden i kirken samledes man til spisning i borgerhuset, hvorefter man havde en dejlig dag med mange udvekslinger af minder.De fleste af dem havde ikke set hianden i alle årene. En enkelt havde ingen mulighed for at deltage på grund af arbejde i udlandet,hans navn er Christian Linnet.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce